Webcam is fun

Nu är det igentligen lördag, men jag skriver som om det vore fredag.. så att ni vet.
Idag hade vi roligaste lunchrasten, vi körde bland annat hänga gubben och charader när man ska rita och på själva lunchen garvade jag så jag fick tårar i ögonen. Idag var det också sista dagen med Mohammed, han byter till fransk-klass på Katte på måndag. :( :(
Efter skolan åkte jag och tränade intensiv och sedan direkt hem för sen kom Ellen och farmor och farfar på middag. Vid fem i nio skyndade vi oss till Konsum (som stänger nio) för att hyra film. Det var någon thriller/rysare som var lite speciell, men ändå rätt bra. Men nu ska vi sova, ni får roa er med lite snygga pics;




Good night!

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Sara, jag har saknat klassen så sjukt mycket :/ måste komma förbi och hälsa någon dag =)

2009-09-24 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0