Town

Vi hade bara två lektioner idag!! Först idrott och sedan klassråd, om man ens kan räkna det som en lektion, och sen så slutade vi vid elva. Vi stannade ändå kvar och åt lunch i skolan eftersom det var god mat. Eftersom klockan var så lite, åkte jag och Eva ner på stan och kollade runt lite. Gick runt hela stan för att leta efter svarta hängslen, och till slut hittade jag ett par på Dressman.. Billigt också! Det blev även ett par höstskor och ett par vita nya tygskor, eftersom mamma råkade tvätta sönder mina. Jag måste hitta en snygg hatt också, och en vanlig rutig skjorta. Tänk er svarta jeans med hög midja, en rutig skjorta, hängslen och en hatt till det! SNYGGT! Har tänkt på att jag aldrig lägger ut bilder på saker jag köper längre, det får bli ändring på det.


Nu ska jag ta en frukt och kolla på Top Model. Senare ikväll ska jag rida också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0