Torsdag

Hihi vad jag är glad! Saffran var så SJUKT fin idag på dressyrträningen. Det gjorde min dag!
Stannade kvar en timme extra i stallet och chillade med Linnea och hennes ****** pepparkakor, hahaha.
Har suttit och kollat på Idol som vanligt, och nu ska jag krypa ner i min säng och läsa I taket lyser stjärnorna. Hoppas att den är lika bra som alla säger, filmen är jätte bra i alla fall. Om jag orkar ska jag också läsa lite Twiligt hihi, bara för att den är så spännande.


Ni som inte har läst Twilight böckerna borde verkligen göra det. Jag var jätte skeptiskt till allt som hade med Twilight att göra först eftersom jag trodde det var en sån här "grupptrycksgrej" ni vet och det är inte riktigt min typ av film/bok. Jag såg först filmen och tyckte den var okej, men inte mer. Inte sådär UNDERBART bra som alla sa att den var. Men sedan fick jag låna böckerna av Ellen och jag kunde verkligen inte sluta läsa. Dom är så sjukt bra. Filmen är ingenting jämfört med böckerna, helt värdelös. Dom har rätt när de säger att böckerna är beroende framkallande..

"And so the lion fell in love with the lamb"
 What a stupid lamb
 What a sick, masochistic lion"

"Your my own personal brand of heroine"

"Take care of my heart cause I've left it with you"


Kommentarer
Postat av: Maira

Jag håller med dig helt! Jag har också sett twilight och tyckte den var helt okej, men jag var inte heelt galen efter att ha sett den. Jag var rätt skeptisk till böckerna, men så började jag läsa förta. Och den är riktigt bra! Jag kan knappt sluta! Så för alla som läser det här och tror att böckerna är som filmen, nej nej, böckerna är såå mycket bättre :D

2009-09-18 @ 02:46:50
URL: http://nilssonmaariaa.blogg.se/
Postat av: carin

sv: thanks :D och twilight ääägggeeeer

2009-09-18 @ 08:46:20
URL: http://carinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0