Sex and the city

Filmen (Flickan som lekte med elden) igår uppfyllde mina förhoppningar. Den var jätte, jätte bra! Rekomenderas .. Men man måste nog sett Män som hatar kvinnor innan, annars blir det nog ganska svårt att förstå (jag förstod ändå inte vissa saker).
Dagen har jag ägnat till stallet och alla förberedelser som behöver göras inför en tävling. Funderar på att göra en checklista på allt som man behöver ha med. Inte bara för att det är smart, utan mest för att det är roligt att säga "check" och bocka av sakerna haha!
Imorgon ska vi alltså till Knivsta och tävla, det ska bli roligt med tanke på att jag aldrig tävlat där. Jag, Christine, Hanna och såklart Josse åker tillsammans. Vi får vel hoppas att Josse har tränat på hur hon ska använda spöt, för det lovade hon att göra ikväll haha!


Ingen har vel missat att inspelningarna av Sex and the city 2 är i full gång? Men det kanske inte är så många som vet att Sarah Jessica Parker (Carrie) och Kim Cattralls (Samantha) knappt pratar med varandra.. Det är lika mycket tjafs mellan dom som det har varit under alla SATC-inspelningar. Tråkigt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0