I love weekend

Så otroligt, jäkla skönt med heeeeeelg! Vi är som sagt lediga onsdag - söndag. Det blir som ett litet mini lov.
Men jag ska försöka att somna ganska snart ändå, för jag och Eva ska till Stockholm imorgon. Plus att jag är jätte trött så det behövs nog. De här två dagarna har varit DRYGAST. Igår slutade vi strax efter fyra bara för att vi var tvugna att kolla på någon spansk-jätte långtråkig-dålig-jättedålig film. Det gillas inte. Det enda positiva var att jag, Eva, Lovisa & Lisa gick och poppade popcorn till filmen.
Nej nu ska jag sova, ni får ha det så bra. Pussar

Kommentarer
Postat av: carin

fucking shit, alla har studiedagar utom jällabönderna :(

2009-09-23 @ 10:46:35
URL: http://carinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0