Hårfärgning

Hejsan!
Sorry för dålig uppdatering.
Tisdag: det 3 timmar långa kemipasset var inte så tråkigt som jag hade trott, utan faktiskt väldigt roligt. Eller jag & Astrid hade roligt i alla fall. Var vel för att båda var trötta men ändå haha! Och det roligaste på hela dagen har jag glömt bort, men det var någonting med varför en snubbe pratade konstigt av helium..
Idag: verkligen värdelös dag i skolan.. Vi hade studieteknik dag, vi skulle lära oss hur man pluggar bättre osv. Men det var värkligen värdelöst. Det enda som var bra var massagen hehe! Efter skolan cyklade jag hem till Sara där Astrid, Cissi och Karin också var. De hade färgat Saras hår som blev typ grå-grönt (sorry haha!) så vi var tvugna att åka till Gottsunda. Sara bokade klipptid till imorgon och sedan köpte Karin färg för att färga sitt hår brunt. Så jag, Sara och Karin åkte hem till Karin och färgade hennes hår. Det blev super fint verkligen! Jag åkte hem och snabbåt och sedan tillbaka till Karin för Idol. Jag älskar att vi bor 1 min ifrån varandra! :D


Det är så jäkla fint med lockigt hår och jag funderar faktiskt på att permanenta mitt.. Men då ska det inte vara små, små skruvlockar utan lite större lockar.

Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0