Bad day

USH! Det har varit världens jobbigaste skoldag idag.. Den var verkligen hemsk.
Det började med att jag försov mig och vaknade typ tio minuter innan jag skulle cykla, så mamma skjutsade mig som tur var. Jag, Astrid, JuliaGideon och Rafik hade engelska föredrag om Australien och engelska läraren avbröt HELA tiden så det gick typ sämts och det tog typ en halvtimme så det var bara våran grupp som hann redovisa :O
Sedan höll jag på att somna hela tiden, speciellt på spanskan. Jag fick kämpa för att hålla mina ögon öppna eftersom jag inte sovit ut på hela helgen.
Det enda positiva med dagen var att jag & Eva åkte ner på stan och jag köpte en tubhalsduk från H&M (bilden) och ett par vita, stickade knästrumpor från Åhléns.
Och jag är inte pepp på att träna just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0