Autumn


Visst känner man att det börjar bli höst i luften? Jag tycker många underskattar hösten, tänk vad fint det är med alla olika färger och fallna löv. Mysigt.

Vi hade den första "skrivningen" idag. Det var inte direkt ett prov, men ett stort läxförhör i alla fall. Det gick bra tror jag. Man vill ju göra bra ifrån sig ibörjan och visa vad man kan.. Det kommer bli mycket jobbigare sen också. Förövrigt är jag väldigt trött, måste bli bättre på att gå och lägga mig i tid (hähä), och ska snart ta moppen till stallet.

Kommentarer
Postat av: eva

om man tänker som du skrev där så låter det helt annorlunda en det är. hösten är kall. äcklig. och regnig när löven har blivit bruna och mögliga. och där kommer vi sitta på cykeln och frysa rövarna av oss....

2009-09-17 @ 17:44:07
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0