090914

Hej bloggen! Jag måst erkänna att jag inte varit särskilt duktig på att uppdatera den här helgen, men jag har haft fullt upp och orkar inte skriva om allt. Sådeså.

Idag kan jag däremot skriva om. Har kommit hem från friskis & svettis och ett skivstång/spinning pass, och jag fastnade här framför datorn. Ska upp och duscha snart. Skolan var som vanligt och den här veckan blir ganska lugn, mycket skönt. Imorgon ska vi ha någon språkdag, och det innebär att vi slutar klockan fyra. Ovärt.

Har anmält mig till några tävlingar också. Jag och Saffran ska ut på tävlingsbanorna igen, tjoho! Men efter torsdagens lektion vet jag inte riktigt hur det ska gå haha, han är den knäppaste hästen som finns. Har i alla fall anmält mig till KM, både hoppning och dressyr. LC hoppning och LB dressyr. Sen ska vi också till KORK och tävla hoppning (LD).


Puss på heeesten ( :



Ibland så går det, men oftast inte .. haha!



Visst är man stilig när man rider? Och man blir röd som en tomat också = mkt vatten.



Han kan faktiskt vara fin ibland



Men oftast är han en riktig fuling hihi :D En sak har vi i alla fall gemensamt.. vi blir båda lika dåliga på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0