Blyge Kenta

Hejsvej!
Sov hos Korre (haha) igår somsagt, och här har ni lite snygga och väldigt flummiga bilder på oss:

Väldigt fint!!!

KM
var roligt och jag var väldigt sugen på att rida själv, men nej så blev det ju inte. Och han är fortfarande halt stackarn.. Nu har jag varit hemma och jag är trötter. Men när jag kom hem kände jag mig väldigt rastlös och tog mig ut på en joggingrunda. Hade mössa och vantar haha!

Nej, nu ska jag äta och sen ska jag försöka hinna med ett avsnitt av GG!
En vecka kvar och sen är det lov, detni!

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAH FYFAN!!! BLYGEKENTA

snacka om att bjussa på sig själv !

2009-10-18 @ 19:51:16
URL: http://josefinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0