Top of the world

Hejsan alla glada!
Kvällen hos Karin igår blev lyckad! Orkar inte ladda upp bilder här, för det är så jäkla seegt. Ni får kolla på ansiktsboken i stället! Eller okeeej.. En bild på mig och Karin får ni stå ut med.



Idag var jag tvungen att gå upp halv åtta.. Inte så roligt med tanke på att jag kom hem sent igår. Men man fick ju sova en timme längre p.g.a omställningen till vintertid (ni missade vel inte??) så det var ju bra i alla fall.
Var i stallet och gjorde mina funtionärsuppgifter och så, sedan när det var klart gick jag, Rebecca, Linda och Vanja till Jälla för att kolla på finalen div 2. Eller gick och gick hehe.. Först fick vi skjuts till busshållplatsen och sedan direkt när vi hoppade ur bilen så fick vi syn på Vanjas mamma och direkt vidare till nästa bil. Efter tävlingen åkte jag till UPK igen och var där och gosade med heesten. Sedan åkte jag hem och nu har jag varit hemma några timmar.
Bara på grund av ett visst samtalsämne idag så tänker jag gå och sätta på Titanic och bara mysa framför tvn. Haha inte för att jag inte har sett den förut (har sett den minst 100 ggr, jag skojar inte), utan för att jag blev väldigt sugen på att titta på den. Och ja, tårarna kommer rinna haha.

Imorgon ska jag hitta på någonting med Hanna, får se vad vi hittar på!
Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0