Shiny

Är blogg.se segt eller är det segt?? Så himla irriterande .. aja det funkar till sist i alla fall.
Finns vel inte så mycket intressant att skriva om idag, har varit i skolan som vanligt och dagen kändes ganska kort faktiskt. Kom hem och pluggade lite och sedan åkte jag och tränade Skivstång/spinning. Har inte tränat på typ en vecka (!!!!) och det märktes lite, men det gick hyfsat i alla fall. Det passet är jätte bra, men jobbigt!
Just det! Har jag berättat att hästskrället har gått och blivit halt?? Vi som ska tävla på söndag.. Får verkligen hoppas att han är helt frisk och kry imorgon när jag kommer, annars vet jag inte vad jag ska göra.



Nej, nu ska jag faktiskt läsa min bok "Låt den rätta komma in" som jag har tänkt göra varje kväll men inte orkat.
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0