Ny dag, nya tag

HEEEEEEEEEJ BLOGGEN! (haha skoja)
Idag har jag ägnat dagen åt stallet, mycket mycket roligt! Har jag berättat hur mycket jag älskar stallet och alla underbara människor där?? Thought so
Haha och det här kommer bara vara Vanja som fattar men ändå:
Vanja: Sara, konen är gul
Jag: Asgarv, asgarv

Vi i US ordnade ju blåbär-lingon tävling så först var det det, och sen så gjorde vi ingenting i några timmar.. Jo, jag och Lova planerade för Halloweenkvällen haha. Och sen så var det två "möten" eller vad man ska säga. P.s Jag längtar till Julshowen, alltid lika roligt!


Julshowen förra året. Det gick ju euuhm jätte host host bra för mig och Christine att läsa dikten..

Nu ska jag läsa lite, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0