Never show emotions


Det fick bli en gammal bild på mig & Vanja, eftersom Blogg.se krånglar.

Har tänkt att göra en stor förändring av mitt hår. Håll i er nu ... jag kanske både färgar det mörkare och permanentar det! Då kommer nog ingen känna igen mig längre. Hm, tolka det som ni vill, bra eller dålig. Det jobbiga som blir när man färgar det mörkare, det är inte svårt att färga det mörkt, utan det svåra är att få tillbaka den fina blonda färgen till sommaren igen.

Nej nu ska jag verkligen sova. Kände för att skriva lite, "så vet ni att jag lever".. Haha jag skojar bara!
Godnatt

Måste bara tillägga: jag vet att jag är dålig på att visa hur jävla mycket du betyder för mig, och alltid har gjort. du är den som verkligen aldrig sviker och du bryr dig, på riktigt. om du åker utomlands nästa år vet jag ärligt talat inte hur jag ska klara mig. ville bara få ur mig det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0