LOV!! (-e)



Tjenamors! Alla är förstås glada nu för att lovet har kommit, liksom jag!
Jag har varit väääldigt trött de sista dagarna och en grej som hände i stallet igår kan bevisa det:
Ska sadla Lemans, går och hämtar sadel + benskydd + chambong och börjar borsta och sätta på alla saker. När jag ska spänna sadelgjorden tycker jag att den kändes vädligt lång, men inget mer med det utan jag spänner den och går ut. Precis när jag stänger boxdörren hör jag "Sara, vad gör du??" "Äh, jag sadlade Lemans bara.. vadådå?" "Haha, det där är ju Kalle du sadlat!"
Hehehe, jag är ganska bra ibland. Nu förstår ni att jag var en levande/sömngående zoombie!
& jag har aldrig varit så slut efter ett ridpass förut (jo det har jag, men ändå), jag red kossan förstår ni. Han rör sig verkligen som en kossa, hehe och han har inte så mycket framåtbjudning kan jag säga.. Men efter mycket svett och tårar (ironi) så gick han väldigt fint, men om man ska vara fin får man lida pin hehe. :)

Idag har jag:
- fått tillbaka tre prov. Matteprov: VG++ typ, Kemiprov: MVG, Oförberätt engelskaprov: VG
- haft spanska test - svårt
- varit trött
- varit glad
- tränat på friskis&svettis med Lisa. Sprang som en galning på ruscherna i slutet.
- Ätit god mat á la pappa
- Kollat på Idol
- Ska se på GG
- Ska sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0