Keira


Vem vill inte se ut som henne liksom!?

Idag har jag varit i huvudstaden och varit "utställare" på en mässa som pappas jobb var med på. Eva var med mig också, och vi jobbade från 09.00 till 17.00. Vi skulle sälja en apparat som gör barnmat haha och det gick vel lite sisådär ibörjan, men efter ett tag var det många bebisar som "provsmakade". Alla små barn gick runt med heliumballonger och jag ville också ha en, men dom var slut sedan när jag skulle ta en :( Eva blev sugen på en massagestol, men ångrade sig när hon fick reda på att den kostade 70 000... Haha!
Får vel ta en ballong imorgon istället, för då ska jag också jobba. Men med Karin den här gången. Jag tror vi ska jobba från 10.00 - 17.00, men jag är inte helt säker. Man tjänar bra i alla fall --> 90kr/h, så idag har jag tjänat 720kr!

Kommentarer
Postat av: eva

yeah, vi är rika nu 8D

ps. jag vill inte se ut som henne! ps2. vi ska hyra massage stolen!! ps3. jag diggade bäbisen som kollade i kors och transvestiterna!!!

2009-10-03 @ 21:30:12
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0