Jobb

Hej! Sen uppdatering, men jag har pluggat ihjäl mig.
Idag har jag och Karin jobbat på mässan från ungefär halv elva till halv sex. Vi åkte tåg dit idag, men pappa kom och hämtade oss sen. Haha det var en liten unge som kom och snodde nappar från oss och sprang iväg med dom. Hon trodde att hon kunde byta napparna mot sin docka hahaha! Kände mig som värsta "buisnesswoman" idag med min kavaj och VIP(haha)lapp där det står namn, att jag är utställare och vilket företag. I'M SO COOOOOL!
Den här helgen har jag tjänan 1350, känns ganska bra. :)
När jag kom hem sedan har jag suttit och pluggat och halvsovit. Måste plugga ihjäl mig den här veckan, har knappt börjat på biologirapporten på 4 sidor... Orkar inte ens tänka på det.
Nu ska jag sova, riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0