Jag föredrar marken främför hästryggen

Som ni kanske förstår på min rubrik så gick det inte så bra på träningen idag.. Det gick skit haha och det resulterade i att jag hamnade i spånet. Så kan det gå!
Det blir inte så roliga inlägg nu eftersom skolan upptar större delen av mitt liv just nu. Vi har ganska mycket plugg som sagt. Höstlovet kommer vara efterlängtat när det kommer.
Idag satt jag tillsammans med Minttu kvar någon timme extra i skolan för att hinna göra läxorna. Känns som man får det gjort bättre i skolan.
Någon som såg Idol idag? Det är så grymt många bra i år!
 
Nu såhär på kvällen har jag suttit framför kakelugnen inbäddad i ett tjockt duntäcke och pluggat spanskaglosor.  Mysigt va?

God höst-natt! ( ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0