I'm freeee

Äntligen en "ledig" kväll! I'm happy!
Hade igentligen sovmorgon idag, till tio, men jag vaknade av byggarbetarna som kom hem till oss på morgonen.. SUCK. Skolandagen på onsdagar är sköna, niceprice, och provet gick bra tror jag! Åkte ner på stan med Eva & Lisa en stund och bara kollade runt lite. Lade undan lite saker också, bland annat ett par lårhöga stövlar (fast de är inte så höga, utan typ till lite högre än knäna) men jag vet inte om jag ska köpa dom för de kostar 1400 kronor :(
Efter stan åkte jag direkt hem till Karin och .. åt middag hehe! Och kollade på AMF, det är bra. Jag sprang, i mina högklackade skor som sjönk ner i den fuktiga marken, hem till mig och bytte om och sedan bar det vidare till F&F och skivstång/spinning. Jag, Lisa, Eva och Karin tränade, så vi var ganska många. Det är ju bästa ledaren idag också!


Snyggt! Bortsett från brillorna, hehe.

NU SKA JAG FÖR EN GÅNGS SKULL HINNA SE PÅ GG!
Natti!

Kommentarer
Postat av: eva

i digg it!! speciellt gg

2009-10-21 @ 22:00:15
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0