I like red lips

Ush, den här veckan har varit hemsk, på alla sätt och vis .. och den är inte slut än! Men det kan vel inte bli värre än det redan har varit? I så fall vet jag inte vad jag tar mig till.. Ett prov och en inlämningsuppgift kvar, sedan är har jag en mycket efterlängtad helg att se fram emot. Har suttit uppe till 1 på nätterna och pluggat, och sen har jag typ haft sömnbrist i två veckor nu..  Jag tror inte jag har sovit mer än sex timmar/natt någon gång under de två senaste veckorna, helgerna har också blivit knas. Ni förstår kanske varför jag inte hunnit blogga! Nej, nu ska det bli skärpning med det här.. Det ska bli tidiga kvällar har jag bestämt! Och jag ska vara utvilad. Annars kommer jag gå in i väggen snart haha. Kaffet hjälper inte längre (;


Blogg.se knasar med bilderna, men jag lyckades ladda upp två st i alla fall.

P.s. I helgen ska jag shoppa kläder som en belöning efter den här veckan hihi!
P.s 2. Jag hatar spanska. Har jag berättat att jag ångrar mig jätte mycket att jag inte valde franska? Så himla mycket finare språk och land. Så ni gott folk som inte har valt "tredje"språk än .. välj franska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0