God bless the broken road

Har tagit en kortare paus från allt plugg. Har suttit och pluggat i lite mer än en timme sen jag kom hem. Man måste ju få belöna sig själv ibland också? Förresten är torsdagar sköna trots att vi börjar tjugo i nio, men dagen går väldigt fort. Vi har ju musik också och det är ruuwligt! Haha idag skulle vi hitta på egna låtar eller vad man ska säga. Såhär gic min, Carros och Siris: If the air was candy, I would have bigger pants x2. If the air was candy, I would have bigger ass. If we could play the guitarr, it wouldn't sound this bad x2 We will play on a concert, and never come back .. Haha, som ni förstår så behövde det inte vara speciellt seriösa texter.. :)
 


"Dagens" fick bli ungefär samma som igår. Ignorera mitt hår som ser ut som ett fågelbo, har haft knut.. 

Snart drar jag till stallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0