Försov mig, as usual

Sitter och väntar på maten.. Nu ska ni få höra om min dag:

Jag vaknar av att klockan ringer 08.30, precis som den skulle göra, men så smart som jag är så somnar jag om. 10.30 (då jag skulle tagit bussen från stan) vaknar jag av att min mobil ringer. Josse: Hallå vart är du???? Jag: Faaaaan också! Jävla skit! Jag Rusar upp och sätter på mig kläderna och drar borsten genom håret några gånger och springer ut till moppen (!!) på typ 10 minuter. Moppen gick utan att stanna hela vägen till stallet och jag hann i tid!! Snacka om att ha skills hehe.
Jag, Josse och Lova hade kurs från 12.00 - 15.00 och barnen mobbade mig haha. De satt och asgarvade åt mina hästar som jag verkligen försökte rita fint, inte roligt! Jag levde på kakor och saft också, annars skulle jag ha dött för jag hann varken äta frukost eller lunch.
När jag kom hem så kom jag på att jag skulle åka och handla saker till bålen till på lördag så jag och mamma fick åka och göra det och sedan tillbaka till stallet igen och lämna alla saker.

Nu ska jag snart till Selma där det blir tjejkväll med film och godsaker. Tror jag sover där också.
 

Jag vill se This is it! Ni vet Michael Jackson-filmen som har biopremiär idag!


Kommentarer
Postat av: Hanna Irwang

Jag med! se den tillsammans? :)

2009-10-28 @ 18:55:09
URL: http://hannairwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0