Congraaatz

Hallojsan!
Har sovit ut idag, jätte skönt! Och sen har jag och Eva varit nere på stan och köpt present till födelsedagsbarnet idag.. GRATTIS KARIN!!!
Väntar på Eva, och håller på att städa på mitt rum. Snart drar det vidare till Karin. P.s. Jag har hittat min julaftonsklänning hehe. Och berättade jag att jag köpte skorna? I alla fall så köpta jag skorna från Vagabond, de "knähöga" stövlarna. Sjuuuukt fiiiina!


Kör på min favoritklänning. Funderar på om jag ska ha röda läppar eller inte.. Hm..

See you later!

Kommentarer
Postat av: Hanna Irwang

Det är jättefint att ha röda läppar till svart :) <3

2009-10-27 @ 20:49:23
URL: http://hannairwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0