B for Bad day



Ush, ingen bra dag idag.
Dagen började med att jag inte hann äta någon frukost och fick stressa till bussen. Första lektionen var uteidrott och det innebar att vi skulle springa intervaller i snövädret. Ja ni läste rätt, idag kom första snön här i Uppsala. Det snöade inte speciellt mycket (inte som på bilden haha) och det låg inte kvar på marken, men ändå. Fattar ni hur kallt det var med uteidrott?
Dagen fortsatte lite bättre med att inte ha några lektioner och sedan på engelskan titta på en 2,5 timmes lång film, Catch me if you can med Leonardo Dicaprio (!!) och Tom Hanks. Hade inte sett den förut och den var väldigt bra faktiskt!!
Jag var på stan en stund efter skolan och köpte tröja med tryck från ... håll i er nu .. Gina Tricot, tycker egentligen inte om Gina så mycket men men.. Vissa grejer kan man hitta där. Köpte också "lackade" leggings eller vad man ska säga, och vantar.
Mamma hämtade mig sedan och vi åkte till Sporren och köpte vita ridbyxor, dressyrspö och hårnät med rosett till på söndag. Om det nu blir någonting på söndag.. Det var också en dålig grej som hände idag, Saffran är fortfarande halt. Träningen gick inte heller bra idag.. BLÄÄ. Men en sak var positiv och jag har övergivigt mitt skåp som jag har haft i oendlighet, mycket sorgligt, och bytt så att jag är granne med Josse hehe. Plus att nu har jag vid "gömstället" eller vad man ska säga, och inte mitt i gången.
Nej, nu ska jag plugga lite kemi.. ORKAR INTE!! Kill me slowly.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0