00.00

Hejsan!
Sa att jag skulle skriva om gårdagen idag.. Så då får jag vel ta och göra det.
Skoldag som vanligt. Gick upp tidigare för att skriva det sista på svenska reccensionen, får hoppas på att den blev bra! När jag och Eva skulle cykla hem efter skolan skulle Lisa få skjuts av mig till bussen, vi åker ju ändå förbi busshållplatsen. Vi märker att den är en bil som åker bredvid oss och sedan så vevar dom ner rutan och säger att vi ska stanna. Vi tycker att det är lite konstigt att dom säger åt oss att stanna, men sedan så ser vi att dom har poliskläder på sig.. Alltså är det poliser. Poliserna: Tjejer, ni vet vel att man bara får åka 1 person på en cykel? Vi: Eeeh aa. Poliserna: Ni vet vel att det kan bli 500 kr i böter var?? Vi: Okej.. Poliserna: Hur gamla är ni då? Vi: SEXTON. Poliserna: Okej, men hoppa av cykeln nu..
Och sedan åker dom iväg. Haha! Jag hade inte velat ha böter, inte för att jag tror att dom ger oss det men man vet ju aldrig.
Idag skjutsade jag Eva ner till stan och då mötte vi också en polisbil HAHA, men dom stannade inte. Tänk vad komiskt det hade varit om det hade varit samma poliser!! Sedan gick vi på stan tills det stängde ungefär, och Minttu var med oss också. Just det! Spanskaprovet gick faktiskt helt okej tror jag.


Tröja som jag köpte idag. 299:- från H&M


Väska, också från idag. 249:- (tror jag) från Åhléns.

Är det någon som håller med mig om att det var fel person som fick lämna Idol idag??? Hon hade ju lugnt en av de bästa rösterna, trots att det inte framgick så bra i dagens tema. Hade MYCKET hellre sätt Camilla lämna tävlingen..

NU --> Återgå till att städa rummet!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0