Slut på lovet

Idag när jag var på stan kom det fram en tjej till mig.
Hon: Hej! Vad tycker du om Greenpeace?
Jag: Hej.. eeh jag vet inte riktigt.
Hon: Okej.. Är du med?
Jag: Jag tror inte det, vet inte.
Hon: Okej, men du är 18 va?
Jag: Nej.
Hon: .. 17?
Jag: Nepp.
Hon: 16??
Jag: Hehe nej.
Hon: 15???
Jag: Ja! Men jag fyller 16 snart.
Hon: Oj förlåt.. du får ta det som en komplimang. Folk brukar nämligen tro att jag är 16, men jag är 24.
Jag: Okej, tack då! Hejdå!


Snart kommer alla löv täckas av ett vitt snötäcke.. Iiiiih! Jag längtar till julen!

Imorgon har vi tydligen bara en lektion.. och det är mentorstid! Snacka om ovärt! Jaja, skönt i alla fall.
Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: eva

nej vi har nv också fick jag veta -.- tar du buss?

2009-11-03 @ 10:18:22
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: Maria

tack för kommentaren! blir alldeles gald :)



känner igen greenpeace händelsen...tyckte dock att det var ganska skönt när man var under 18 och kunde säga "nej, under 18" om man var lätt stressad...:)



Fin bild!



2009-11-05 @ 11:00:35
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0