New in, Topshop



Mycket fina saker det där. COME TO MAMA! Haha!

Har gått runt och snorat hela dagen, inte roligt. Det låter som att man sitter och snyftar åt någonting haha. Skoldagen har varit frustrerande, vi har inte gjort någonting. Kom till skolan vid nio och får reda på att första lektionen är intställd, @#%&¤#&%!! Sedan  har vi matte en timme senare, lunch, jätte lång håltimme, svenska och kemi. Plus att vi knappt gjorde någonting på dom lektionerna. Visste att jag skulle stannat hemma idag.
Skulle varit med Korre (Josse) nu efter skolan, men eftersom jag fortfarande är sjuk så blev det inte så :(. Imorgon ska jag tidigt till stallet också och göra i ordning Walle. Jag har kommit på mig själv att jag blivit en riktig Lady Gaga fantast! Man tänker inte på vilken otrolig röst hon har när man lyssnar på cd/radio-versionerna, men om man lyssnar på henne live eller på akustiskaversionerna har hon en skitbra röst! HON ÄR GRYM! Och framförallt grym live artist med coola framtränden och en grym röst! Cred till Lady Gaga.

Roligt att pappa kom hem med den nyaste Iphone idag!!! Snacka om att jag är avundsjuk.. Jag skulle gärna vilja byta med honom, hehe.

Idag blir det en lugn hemmakväll med GG och Idol.

Kommentarer
Postat av: eva

varför började min pappa prata om iphone och hade värsta diskutionen med mamma eftersom min gick sönder igår? haha XD

så vi träffas inte idag alltså?

2009-11-06 @ 19:27:55
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0