Kort dag

Hejsan på er alla!
Det visade sig sen att jag hade en till lektion, 1.5 timme efteråt, så vi tog en promenix till stan och tillbaka till skolan igen. Väl tillbaka i skolan kollade vi på en film och global uppvärmning. Jag vet att jag kommer att låta som värsta nörden nu, men den var faktiskt jätte intressant haha. Tro det eller ej. När jag cyklade hem så var det mycket motvind och det gillas inte.
Träningen gick bra, hoppade. Haha jag kom på mig själv med att jag visslade medan jag red.. Jag brukar ibland sitta och sjunga tyst för mig själv också, eller viska ramsor.. Detta är inte normalt haha! Vi hoppade balansövning, alltså när man släpper händerna över hindrerna och håller som ett flygplan ni vet, och det är så himla härligt. Känns typ som man flyger. Jag fick kommenteraren att jag har bättre balans utan händer än annars. Kanske är något jag ska satsa på? Att på tävlingar hoppa alla hinder utan händer? Haha, skulle inte tro det.


Fick bli en bild på en isbjörn bara för att jag fick sån inspiration från filmen haha.

Juste, ska lägga upp bilder på det jag köpt också. Men det får bli imorgon eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0