I'm free and I'm FESTIS

Bra dag número dos. Dagen började med idrott och dans till I like to move it, haha det var skit roligt!! Vi hade bara matte efter det och sen slutade vi. Jag åkte hem på direkten eftersom jag behövde fortsätta läsa på min bok, men det gick inte så jätte bra. Kunde inte hålla ögonen öppna och till sist somnade jag. Lyckat? Njaej. Åkte till stallet efter det och det blev dressyr med Clou! Facebook sa att jag inte hade någon tur idag, men jag har bevisat att dom har fel! Jag vann på lottningen, och har aldrig gjort det förut!?? Facebook ljuger alltså.. Funderar på att köpa mig en trisslott, kanske vinner. Träningen gick helt underbart bra, hade glömt hur underbar den hästen är!! Efter ridningen blev jag, Vanja, Josse, Hanna och Christine gansters och var allmänt coola med hjälmarna bak och fram som kepsar. Jag säger bara I'M FREE AND I'M FESTIIIIIIIIIIIS!


Gillar outfiten @ Elin Kling.

Nu: ett nytt försök till att läsa svenska boken. Godnatt


Kommentarer
Postat av: dreamsweetlol.devote.se

härlig blogg!!!<33



kika gärna in på min!

www.dreamsweetlol.devote.se

2012-01-12 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0