Clothes, clothes, and even more clothes

En riktig slappdag, vaknade först klockan ett någon gång. Var rätt skönt faktiskt med tanke på att jag har haft fullt upp hela lovet! Men lovet har varit jätte bra faktiskt, och det är inte långt kvar nu till jullovet. Jag ska härda ut! Har pluggat lite idag också (första gången under lovet), eller läst en svenska bok rättare sagt. Imorgon är jag ledig (!!) men ska upp ganska tidigt ändå för att vaccinera mig mot svininfluensan, aja  lika bra kanske. Så vänder man tillbaka dygnet igen. Sen ska jag ner på stan, tjiho!

Lite av vad som behövs köpas. Klänningen ska egentligen vara röd, älskar den, och hatten vit!

Har precis sett klart på Djävul bär prada, den är bra!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, supersnyggt armband! Var hittade du det någonstans? Och klänningen var verkligen jättesöt :)

2009-11-02 @ 00:42:55
URL: http://kirschbeeren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0