Övernattning på UPK

Skriver om lördag+söndag.
Jag, Lova, Christine, Linda, Vanja, Micaela, Anna, Linnea, Matilda, Ingrid, Rebecca och Jenny sov uppe i cafeterian och det blev inte så mycket sömn för oss, haha.. Sov sammanlagt max två timmar.  Först var det Lova som höll på och dryga sig och väckte mig hela tiden och sen vaknade jag av att Anna höll för min näsa så jag typ inte fick någon luft, det var skitläskigt haha. Då gav jag upp att försöka sova. Klockan halv sex, kanske det var, så somnade jag på Lindas madrass (jag hade ett TUNT, TUNT liggunderlag) och sov i en dryg timme innan vi skulle upp och göra frukost.
Jag åkte hem sen vid tolv ungefär. Skulle lägga mig på studsmattan och läsa, och sen vaknar jag upp på min bok några timmar senare. 

Blev mycket bilder, så dom är i miniatyrer (dvs "klicka på dom") :


Lova, Linda, jag, Christine och Vanja.


Snygga


Jag, Christine, Mathilda, Vanja


Linda in action, hahaha!


Becca in action!


Jag in action.


Lisa in action.


US är fortfarande obesegrade.. mohaha.


Sandra, Vanja, Julia


Vanja (hennes hår!) & Christine söta.


Nice


Bajs


Misslyckat.. Och jag flashar min mage


Snyggt.


Christine, Rebecca, jag i sovsäcken, Vanja


Christine, Jenny, Rebecca, Lova


Hästarna hade roligt på morgonen.


Rikki.


Haha, söt!


Barichello


Ehm.. ja (?)


Jag & Vanja


Tipsrunda


Haha, varför är Vanja med på varenda bild? Linslus

Juste, Norge vann melodifestivalen. Grattis till dom. Inte för att jag varken diggade honom eller låten särskillt mycket, men inget land var igentligen bra (som vanligt).

NEJ, NU SKA JAG SOVA, FAN VAD SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

pusshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄÄÄÄXIIGA BILDER SARIS ;D <3

2009-05-18 @ 21:19:31
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg :D



fin blogg :d

2009-05-27 @ 15:02:50
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0