Tuesday

Jag tror jag ska börja att ha en "dagens roligaste" i min blogg, haha! Men iaf, dagens roligaste var i alla fall att Sam lurade i Simone (såklart) att han hade amfetamin, i själva verket var det vaniljsocker. Då drog jag några blad från en växt och lurade Erik att jag hade hasch. Inte för att han gick på det, men det var iaf roligt.
Nu till nationella provet i kemi. Stackars er som kaske får ha det. Det var inte ens kemi, det var helt wierd. En fråga var till exempel: hur kom det sig att man från första början kom på olje raffinaderier? Haha, vad fan har det med kemi att göra? Aja, det gick helt okej iaf.
Träningen med Clou gick jätte bra. Har inte kommit på hur mysig hon är förrens nu.


Linne a la H&M. Me like!

Snart kommer Ellen, så jag ska snabba mig och äta middag.. jag vet, klockan är snart nio. Men det är en vanlig middagstid för mig, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0