Summer 09 on it's way

Det blir ett snabbt inlägg.
Älskar vädret idag, SJUKT HÄRLIGT! Det måste ha varit över 20 grader i skuggan. Efter skolan så åkte jag & Eva ner på stan och jag köpte ett par skitsnygga corallfärgade (INTE ORANGA) shorts med hög midja. Visar bild på dom sen. Vi köpte jordgubbar också, och det var muums. Sen såg vi en tjej med orange hår, det var verkligen helt orange med typ grön utväxt (haha?).


Bild från balen.

Förresten så sjöng jag upp idag på musiken, jag vågade!!! Först så tvekade jag jätte mycket, men gjorde det till slut. Det gick ganska bra faktiskt och musikläraren sa att jag hade en jätte fin röst, och det var ju roligt att höra! :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0