Sommar & sol

DEN FÖRSTA RIKTIGA SOMMARHELGEN - guuuud så härligt! Måste erkänna att jag bränt mig lite på axlarna eftersom jag glömde smörja på solkräm JUST där! Haha, det är ju där man brukar bränna sig. Annars har man vel fått lite färg.
Igår hann jag med att bara ligga ute och steka, åka till stallet (i shorts & linne, och det var bara skönt när det fläktade), putsa fönster, vara med Eva och sen på kvällen kolla på Robinson. SKANDAL ATT ELLENOR VANN! Men ändå nästan komiskt haha ..
Idag gick jag upp tjugo över fem ... ja ni hörde rätt, fem. Åkte till stallet och var funtionär från kvart i sju på morgonen till halv ett. Sedan åkte jag och kollade på Andreas fotbollsmatch och sen har jag varit hemma och somnat på studsmattan som alltid när jag ligger där i solen. Sedan vaknar jag alltid upp och mår jätte illa och är helt uttorkad. Jag har varit ute sen halv sju imorse till halv fem, och det känns. Känner mig helt slut. Men ska ändå åka och träna intensiv nu, eller om det blir gym .. Har inte bestämt mig riktigt.


Katter kan också steka i solen


Tyckte den här bilden blev ganska cool, speciellt ljuset.


En sur Sara efter Robinson-finalen.


Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0