Prom

Återigen dålig uppdatering..
I tisdags hoppade jag O'boy, och det var jätte jätte länge sen. Det gick så j***vla bra, han var skit taggad och hoppade allting klockrent, utan att ens tveka. Duktig ponny.
Igår (onsdag) så försov jag mig och fick ta moppen till skolan, hann precis. Vi hade friidrott på idrotten (tränar inför friluftsdagen) och det var roligt, förutom att jag mådde illa. Det kan ju berott på att jag inte hann äta någon frukost kanske? Efter skolan så skulle jag ner på stan med moppen, har aldrig ställt den där, så Josse åkte först med sin moppe och visade vart man kunde ställa den. Sen gick jag och köpte mina skor, Josse & Henke var med också, och sen åkte jag hem till godaste middagen. Det blev grillat kött med greksallad, majskolvar, grillspett och god sås.. Muuuums.


I like them! Dålig camkvalité btw.
349:- från Din Sko


Idag är det ju dags får niornas avslutningsbal, och våran ska äga rum på Skarholmen (vid vattnet). Imorse när jag vaknade såg det jätte fint ut och solen sken, men nu har det börja mörkna mer och mer. Får hålla tummarna på att det inte blir regn. Så idag ska jag vel inte göra så mycket på dagen förutom att göra mig iordning och så, sen vid sex så drar jag till bästis. Gissa vem som ska åka limosin till balen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0