Jumpsuits

Dagen har varit tråkig, och tråkig. Och jag ska inte klaga för det är jag själv som har gjort den tråkig. Har bara klagat på min hals, den dödar mig, och tråkat hela dagen. Förlåt för att jag varit osocial, i know you forgive me! Haha! Men det blev lite roligare på svenskan när jag fick Bubblejump (ett spel) till mobilen. Haha jag vet att jag är töntig. Men det är inte jag som är besatt av det, utan Kalle. Men det är igentligen fusk, för han kör med liten skärm och då blir bubblorna större.
Förresten så gick träningen sääämst, blää.


This can make me feel happy. Ubersnygga jumpsuits från Asos. Det är så irriterande att man måste beställa dom, för det är bara jobbigt.

Nu ska jag sova. Klockan är tio, jag vet, men jag är trött + min hals gör ont + mitt huvud dunkar. Blir nog ingen skola för min del imorgon.

Förresten Eva, så fick jag också dom där rabatterna på H&M. SARA IS HAPPY!
P.s bara 18 skoldagar kvar till sommarlovet! D.s

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0