& jag tar ledningen igen!

Igår på hoppträningen så tvärstannade Saffran, jag flög av som i en volt och landade typ med huvudet först eller nåt.. Ungefär som ett dyk. Resten av lektionen gick däremot super! Men jag har tagit ledningen i avfallarligan igen, känn på den Linda, haha! Nästa vecka blir det tårta för alla.

Idag har jag & Eva varit ute i solen typ hela dagen eftersom det är så sjukt fint väder, love it. Jag har varit ute och sprungit också, Eva den latmasken orkade inte följa med.

Imorgon bär det av till huvudstaden för att hitta balklänning och lite annat smått och gott. Jag har verkligen panik, jag måste hitta en perfekt klänning och perfekta skor. Wish me luck! Om jag inte hittar någon klänning får stockholmarna se upp, då kommer jag .. någonting.


Vem gillar inte den här bilden? Grymt snygg! & jag längtar till Top Model börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0