I like to move it

Imorse cyklade jag till skolan i spöregnet, sen när jag kom fram fick jag reda på att vi skulle spela fotboll .. UTE. Haha, men igentligen gjorde det inte så mycket eftersom jag redan var blöt.
Det roligaste på hela dagen var i matsalen, jag trodde jag skulle dö av skratt. Vi står i kön till maten (det var ganska lång kö och mycket folk) när en av mat-tanterna vänder sig om till Eva och skriker " POTATIS! ".  Hahahaha. Sedan efter ett tag när vi håller på att ta mat vänder hon sig till Eva igen och skriker " KÖTTFÄRSLIMPA! ". Hahahaha, jag skrattade så jag fick ont i magen.
Efter skolan cyklade jag hem (skulle igentligen gått på US-möte, men jag behövde vara hemma och plugga) och pluggade. Jag var på bästa passet också, eller i alla fall med bästa ledaren, passet är helt okej. Hon har bästa låtarna och hon ler under HELA passet, jag lovar.


Just när den här låten kom fick jag lite extra energi, haha klockrent!

Nu ska jag plugga lite mer, hejsvej!

Kommentarer
Postat av: liiiindaaa den bääästa :D

asså hallelujha vad fin header du har , vackra sara ! <3

2009-05-11 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0