Flo Rida

Så skönt med sovmorgon. Börjar 10:25 på torsdagar, och det är lika skönt varje gång.
Skolan var ganska tråkig idag, hände inte så mycket. Efter skolan var det träning med plutten, gick ganska dåligt faktiskt. Sedan har jag suttit med en fysikuppgift en stund eftersom den ska vara inlämnad imorgon. Imorgon är det fredag och fredag betyder HELG. Förresten så är det två veckor kvar till våran bal, och det ska bli skoj.


Eftersom alla tjatar om att Britney Spears ska komma till Sverige, så tänkte jag meddela att Flo Rida kommer till Sverige den 7 juli. För alla er som missade honom senaste gången, här har ni en till chans.

Nu ska jag bara ringa en viss person och sen sova. Allt dåligt väder tar på mina krafter..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0