Eurovision today

Jag fick pengarna tillbaka för mina skor igår, så det var ju bra i alla fall. Haha, jag ska köpa några som håller mer än två gånger. Sen åkte jag och Lova till Willys för att handla. Det var ju inte lite vi handlade, två fulla kundvagnar för nästan 3000 kr.


11 kassar och 4 backar med läsk tror jag det blev :o

På kvällen åkte jag till Carro där Astrid också var. Jag & Carro äger så hårt på Guitarhero, bara så att alla vet. Förresten var det någon som såg det där programmet om Tingeling på ettan? Haha, ryska regeringen tyckte att dom som kommit på den borde sättas in på mentalsjukhus (?)


Mina snygga skor från Skopunkten.

Idag åkte jag till gymmet vid elva ungefär, sen har jag hunnit göra rent min moppe också. Så nu skiner den! Det är jätte fint väder, HAPPY! Snart ska jag ta moppen till stallet och sen sova där. Så jag ska packa ihop lite saker först.
Någon som ska se Eurovision song contest idag? Man måste vel heja på Sverige, även fast årets bidrag s.u.g.e.r. Vad har hänt med svenska folket igentligen? Vi skickar bara sämre och sämre låtar ..


Skulle varit bättre om vi skickat Tingeling, haha!

Juste, fick mammas gamla raybans, hihi! Dom är lite stora, men dom funkar.

Puss&kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rösta på norge!!! :D

2009-05-16 @ 16:16:09
Postat av: eva

fick du tillbaka alla pengar + behålla skorna? :O fett bra deal!!

raybans är bara ett märke sara ;P haha

2009-05-16 @ 16:45:32
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: becci

fan vilka snyggaa skor sara! :D <3<3

2009-05-17 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0