Dålig uppdatering + tråkigt inlägg

Fredag - Hade håltimme sista lektionen (biologi med cp-vikarien som är dum i huvudet) så vi drog ner på stan en stund. Träffade Astrid på stan så hon hänkade med oss. Sedan åkte jag & Eva hem till mig och gjorde ingenting speciellt. Eller jo, vi gjorde mat till min lillasyster som hon inte ville äta för hon trodde att Eva hade gjort den haha (?). Sen så gjorde vi iordning oss och tillsammans med Carro åkte vi ner till gropen för att ha fest för Anna. Vi stod där i en timme ungefär och väntade på alla andra .. måste bara påpeka att det spöregnade. Till sist kom massa folk och vi fick veta att vi skulle vara inne istället så vi drog hem med cyklarna igen. Jag, Eva, Carro, Cajsa, Karin och Astrid tog 8:an till Valsätra och sen skulle Karin visa vägen .. och hon tog ju verkligen inte en omväg, nej nej. Väl framme var det roligt, och vi började ta oss hemåt halv ett ungefär. Vi gick ända till G-sunda eftersom 7:an hade slutat gå, som tur var så regnade det inte. Därifrån tog vi buss hem och sen sov jag hos Eva.

Lördag - Vaknade vid nio ungefär, Eva sov och jag tänkte att det var onödigt att väcka henne. Så jag satte mig med mobilen och spelade spel (haha n.ö.r.d) och sen somnade jag om. Vaknade vid ett sen igen och då var Eva vaken. Hatar att vakna sent för då känns det som att hela dagen har gått. Men men, jag drog hem och duschade och så. Sen så gick vi och handlade och efter det drog vi till Carro. Jag åkte hem för att göra mat till mig och Andreas, tacos som vanligt när jag gör maten, och sen vid åtta kom Matilda, Eva och Carro hit. Vi kollade såklart på Robinson och sen såg vi Se upp för dårarna också.

Nej, nu ska jag sova. Jag älskar att sova nu för tiden, så skönt!
Förlåt för ett tråkigt inlägg, blir roligare imorgon. Pusshej

Kommentarer
Postat av: emma,

Grattis, du blev en av finalisterna i veckans blogg i min blogg! ¨Ju fler som röstar på dig desto större chans att du blir veckans blogg!:)

2009-05-10 @ 09:49:00
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: eva

it has been a nice weekend :)

2009-05-10 @ 11:18:42
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0