Cirka 4 veckor kvar till sommarlovet!

Hej bloggen!
Igår hände ingenting speciellt, skola sedan träning + en trött Sara = soooova.
Idag har det spöregnat iprincip hela dagen, jag upprepar: hela dagen. Jag var till och med tvungen att flytta moppen så att den skulle stå under tak, annars skulle min rumpa ha blivit blöt. När jag skulle köra till stallet fick jag "motorstopp" mitt i det värsta spöregnet mitt i en korsning. Härligt va? Jag lyckades få fram moppens sista krafter och ta mig till en bensinmack.
När jag kom till stallet sen var jag dyngsur. Jag, FannyLinnea skrattade i typ tio minuter i sträck åt ett par snygga svarta ögonbryn och "Jerrys pappa-posen", som förövrigt Fanny är kung på, ni skulle bara se. Juste, måste nämna att min kära vän Lova tappade en tomat uppe på läktaren (som är full med skit) och sen åt tomaten. Hon är mysig hon.
"Dressyrade" (haha) Clou  och det gick bra, åkte moppe hem (den här gången duggade det bara) och efter det har jag varit hemma och plockat ihop grejer inför imorgon. Vi ska nämligen ta avslutningsfoto och vara uteliggare, haha! Efter det ska vi till Fyrishov och simma och efter det slutar vi. Skön dag.


Mitt hår växer som ogräs och det blir längre & längre, det gillar jag. Ge mig långt, fint, blondt sommarhår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0