Bombhot på skolan

Haloha!
Oj vad det känns som man har sprungit mycket på bara några dagar. I söndags var det ju träning som vanligt, på måndagen tränade vi springning på idrotten (b.la 800 m), igår var det friidrottsdag och idag hade vi springstafetter på idrotten och sen sprang jag när jag kom hem också. Jobbigt säger jag bara.
Idag när vi hade spanska (näst sista lektionen) ropades det ut i högtalaren att skolan precis hade blivit bombhotad och att alla skylle utrymma skolan. Sebastian (spanska läraren) fick panik typ och sa att alla skulle gå efter honom haha! Men vi hämtade i alla fall våra saker och cyklade hem. Det skulle förvåna mig om det var på riktigt, men det är ju bara bra för oss att vi får sluta tidigare. Go Eriksberg!


Nu är det Champions league final, tror att det är några mer än jag som ska se i alla fall. Go Barca! Ronaldinho eller ej, dom är fortfarande bäst .. (fast lite sämre haha)

: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0