Weekend

Hej! Dom här tre närmsta dagarna kommer det bli dålig uppdatering på bloggen eftersom jag ska bo hos mormor och morfar. Jag beklagar, haha.
Det är söndag idag, och det betyder Beck! Ska bli uppmuntrande efter en helg med mest plugg och jobbande. Igår var jag barnvakt från ungefär halv tolv till halv åtta, alltså åtta timmar. Jag fick i alla fall lite extra pengar att lägga undan till systemkameran. Ska vara barnvakt imorgon också för den delen.
Idag har jag varit i stallet iprincip hela dagen, från klockan nio till klockan tre. Sen nu på eftermiddagen har jag skrivit klart min uppsats, som blev fem sidor lång, skönt att den är klar iaf. Så nu har ju nästan hela dagen gått, men jag ska ändå kravla mig iväg till f&f på ett intensivpass innan jag cyklar iväg till mormor & morfar.


Har aldrig gillat Kate Moss som modell, men den här bilden är skitsnygg!

Såg någon Robinson igår? Haha, mysigt ställe dom bor på..

Nu ska jag ta och byta om, goodbye.


Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Så sant så ! Men ja, folk gör ju som de vill.





Häng gärna med i bloglovin .]

2009-03-22 @ 18:11:50
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: din käre vän linda

Jag ska också få en systemkamera :D:D

2009-03-22 @ 19:16:35
Postat av: Sara

jag gillar inte heller henne men du har rätt - bilden är vacker!:)

2009-03-22 @ 21:47:21
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0