Vem mördade Palme?

Sitter här med en spinnande katt i knät, lyssnande på abba-musik och försöker blogga.. det går inte så bra! Vi hade håltimme i syslöjd idag igen, och i engelska, så vi fick sluta vid ett. Tjiho! Jag, Eva & Lisa åkte ner på stan och sen lånade vi en Oliver Twist-film på bibloteket som jag & Eva ska visa på våran svenska redovisning på torsdag. Sen åkte jag och gymmade en stund, blev kanske en timme bara, för jag behövde hem och plugga kemi.. suck. Nu sitter jag här, och ska plugga .. snart, haha.
När mamma kom hem idag såg hon att våra kattungar var ute (dom får inte gå ut än eftersom dom inte är kastrerade). Haha, då har dom hoppat upp på handtaget på ytterdörren som var olåst och fått upp den, och sen sprungit ut. Katter kan ju vara smarta, ibland (!)


Gullefjun.

Förresten var Beck as bra igår, som vanligt då! Och det roligaste var:
Becks granne:" Nu vet man vem som mördade Palme!"
Beck: "Nehe, vem?" 
Becks granne: " Det står på gravstenen .. Sköts av kyrkopersonalen"
Hahaha as roligt!

Pusshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha! Så roligt. Det missade jag.

2009-03-19 @ 14:03:13
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0