Om jag kunde drömma

Haha igentligen är det ju lördag nu eftersom klockan är över tolv, men jag bloggar som om det vore fredag ändå, bara så att ni vet.
Fredagar är nog den drygaste skoldagen på hela veckan, speciellt eftersom den slutar med en 80 minuters biologilektion till kvart i fyra. Den lektionen brukar alltid sluta i kaos, men nej tydligen inte idag. Eva var seg och på grund av henne missade vi 21an, fick stå och vänta i kylan på 20 som aldrig kom och missade två bussar in till stan.. Tack, haha! Sen tog vi i alla fall 20 och jag hoppade av vid f&f eftersom jag skulle gymma. Vid kvart över sex hämtade mamma mig, och vi åkte vidare till kusinerna eftersom Axel fyllde sex år idag. Jag och Ellen gjorde allt från att titta på Beck, äta gott, göra "De tre vännerna & Jerry" grimarser och att titta på kort från sommaren. Kunde tyvärr inte sova där eftersom jag ska till stallet ganska tidigt imorgon.




Fick låna den första Twiligt-boken av Ellen. Ska börja läsa den så fort efter jag läst ut den boken vi har i läxa att läsa.. Hoppas den är lika bra som alla säger. 

Nu är jag trött på att sitta vid datorn och tänker sova istället, känns som att jag behöver sömn.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: madeleine

ohja! böckerna är sjukt bra(:

2009-03-28 @ 13:07:51
URL: http://mmadeleines.blogg.se/
Postat av: ellika

Men men... du ska läsa på engelska :O ^^

2009-04-03 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0