Sovmorgon

Gud så skönt med sovmorgon! Gick upp strax före tolv idag, men det var vel inte så konstigt med tanke på att jag tog halv ett bussen hem igår. Först när vi kom till musikens hus igår så var det skit lång kö, och jag fick stå själv eftersom Eva & Carro missade bussen, suck. Till sist kom vi in i alla fall. Våran första tanke när vi kom in var typ "Omg, bara massa fjortisar" haha. I början gick vi mest runt och hejjade på människor, men sen blev det roligare. Jag kan säga att efter att ha dansat i högklackat ett tag så får man ganska ont i fötterna, men det gick ganska bra faktiskt. Sen slutade det vid tolv ungefär och jag, Eva, Carro, Astrid och Karin tog bussen hem.


Måste köpa sånna här inlägg. Man sätter dom längst fram i skon, och då slipper man ha så ont när man går i högklackat.

Kommentarer
Postat av: Swensson

Nää här händer inte allt för mycket! :P Haft en bra helg?

2009-03-08 @ 17:06:07
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0