Sömntuta

Ellen sov här till idag, alltid lika roligt! Igår var det Andra chansen också, tack gud att inte Amy Daimond gick vidare haha! Och faktiskt så tycker jag att Caroline Af Ugglas låt var bäst av alla. Den kanske inte har världens bästa text, men om man bara lyssnar på melodin så är den faktiskt bra. Ska bli spännande med finalen nästa lördag, hoppas på Måns, EMD, Emilia eller Alcazar.. Idag har jag haft ont i huvet och varit allmänt trött hela dagen, så när jag var i mitt rum och gosade med mina katter somnade jag i typ en halvtimme .. och nu är jag ännu tröttare, go Sara! Men jag ska ändå kravla mig iväg till Friskis&Svettis för att träna ett Intensivpass. Kommer vara dötrött efteråt .. Men det är Beck idag, så jag hade inte tänkt att somna tidigt!



Igår var jag och pappa och kollade på systemkamera, vi får se hur det blir med den saken!
Hejdå på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0