Skolfri fredag

Gick upp klockan nio imorse för att börja skriva på min uppsats. Jag hann skriva två sidor, den ska vara minst tre så det är ändå inte så jätte mycket kvar. Sen vid ett så åkte jag & Eva ner på stan och skolbusskorten fungerade, yes! Men jag råkade ändå betala med mobilen på vägen dit. Vi kollade runt lite, men tyvärr har jag inte pengar för att köpa någonting nu.. Jag ska ju spara! Sen fikade vi på landings också, och jag var så snål att jag gick till kiosken bredvid och köpte en cola istället för att köpa en på landings. 27 kronor vs 10 kronor, lätt att jag sparar 17 kronor på det. Sen gick vi en promenad hem till Eva, och nu sitter jag hemma och ska snart äta kebab. Men jag ska snart till Eva igen, vi ska se på någon film. Hade tänkt att ta moppen om jag får för pappa, all snö är ju faktiskt borta!


T.v: min tunika som jag hade på mig idag. T.h: haha, ville bara ladda upp en bild när jag har mina hörhängen på mig.. Tappade det andra i onsdags, så nu använder jag det jag har kvar som armband.. Brain!

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: halima

me like din blogg-bakgrund :D

2009-03-21 @ 01:44:28
URL: http://halimasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacka! :D

2009-03-22 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0