När kommer våren?

Är hemma från träningen nu, som för övrigt gick skit.. precis som i torsdags. Får hoppas att det går bra på torsdag, annars kommer jag dö på tävlingen. Vi hade håltimme idag också (glad), så vi fick sluta vid halv tre, tror jag att det var. Jag, Eva och Lisa åkte ner på stan en stund. Jag tror jag ska beställa ett par skor från H&M, kan visa dom senare, och sedan måste jag ha ny väska/väskor. Hittat en från Asos som är skiiitsnygg, vet inte om jag ska beställa den. Shit vad det kommer snö hela tiden, idag har det varit en riktig vinterdag.. Jag som ställde in mig på att våren skulle komma, är så segt men den mörka vintern nu. Jag älskar snö och kyla när man är i fjällen eller i december/januari, men nu får det faktiskt vara nog med vintern. Den har varit allt för länge nu.


Bilderna är tagna i fjällen 2008-2009. Shit vad jag saknar den veckan.

Kommer inte kunna åka till fjällen vecka 13 när familjen ska dit, vi har nationella prov, ett annat prov och en uppsats som ska in. Är skit sur för jag vill verkligen åka dit, så skönt att komma bort från allt ibland. Fan för skolan och alla prov.
Förreseten, vad tycker ni om min nya design?

Nu ska jag äta middag och göra kemiläxan, pusshej!

Kommentarer
Postat av: eva

like it very mauuch!

2009-03-10 @ 21:16:10
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg*kika in på min,idag recept på tacopaj

2009-03-10 @ 21:52:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: vesna

gudva kul =) vart t kroatien ska du?

2009-03-10 @ 23:43:50
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0